czwartek, 31 marca 2011

Rolująca Adela

Dostałam w prezencie dwie płyty Adele: sprzed dwóch lat i aktualną. Oto one:

Zatytułowane po prostu liczbą, która oznacza wiek artystki. 






Adele jest niezbyt szczupłą piękną młodą kobietą o fenomenalnym głosie i świetnym poczuciu rytmu oraz wyczuciu muzyki i własnego głosu.




Jej piosenka "Rolling in the Deep" to moja absolutna obsesja od kilku tygodni.


Jest bardzo mocno obecna w stacjach radiowych, telewizji i na ulicy na Wyspach. Bardzo podobał mi się jakiś zakulisowy filmik z jej trasy. Dzięki niemu zobaczyłam ją bez makijażu i tych kosmicznych sztucznych rzęs. Naturalna była zjawiskowa!

Dla zainteresowanych wideo:

2 komentarze:

  1. Podzielam Twój zachwyt "Rolling in the Deep" jest absolutnie wspaniałym utworem.Cała płyta jest cudowna . Tak szczególnie podoba mi się jeszcze "Set Fire To The Rain " :
    http://www.youtube.com/watch?v=Z4LsEcMEwnc&feature=related ( tu w wersji na " żywo " )
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię "Set Fire To The Rain" :-)
    Natomiast "Lovesong" wywołuje u mnie dreszcze z wrażenia. Za każdym razem.
    Ukłony :-)

    OdpowiedzUsuń